REGULAMIN

REGULAMIN

SKLEPU INTERNETOWEGO SILVER POINT

Właścicielem, sprzedawcą i administratorem sklepu internetowego, dostępnego pod adresem www.srebrnypunkt.pl jest:

Silver Point

Wojciech Czkwianianc

ul. Piotrkowska 59/22, 90-413 Łódź

NIP 7251875805

REGON 101455596

Działalność gospodarcza zarejestrowana jest w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra Przedsiębiorczości i Technologii. 



  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

     

  1. Niniejszy regulamin określa zasady realizacji zamówień oraz funkcjonowania sklepu. 

  2. Sklep internetowy Silver Point prowadzi sprzedaż detaliczną biżuterii srebrnej, za pośrednictwem sieci Internet. Zamówienia są przyjmowane przez stronę www.srebrnypunkt.pl, telefonicznie lub mailowo (dane w zakładce kontakt).

  3. Wszystkie produkty dostępne w sklepie są nowe i wolne od wad fizycznych i prawnych.

  4. Obsługa Sklepu dołoży wszelkich starań, aby opisy umieszczonych w sklepie produktów były zgodne z rzeczywistością. W przypadku stwierdzenia błędów, prosimy o kontakt.

  5. Ceny podane na stronie www.srebrnypunkt.pl są wyrażone w polskich złotych oraz zawierają 23% podatek VAT.

  6. Na sprzedawany towar wystawiamy paragon fiskalny. W celu otrzymania faktury VAT należy po złożeniu zamówienia przesłać drogą mailową odpowiednie dane do faktury.

  7. W sprawach nieuregulowanych regulaminem mają zastosowanie:

  • Kodeks Cywilny -  Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r.;

  • Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827);

  • Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 Nr 133 poz. 883).

     

II. ZAMÓWIENIA



  1. Informacje o produktach znajdujące się w sklepie internetowym www.srebrnypunkt.pl  nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego i jedynie stanowią  zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.

  2. Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Kupującego.

  3. Istnieje możliwość zmian w dokonanym zamówieniu, jednak nie później niż do momentu otrzymania maila z informacją o przyjęciu zamówienia do realizacji. Wszelkie zmiany można dokonać telefonicznie bądź mailowo, dane są dostępne w zakładce KONTAKT.

  4. Dniem wykonania Umowy zawartej pomiędzy Sklepem a Kupującym  jest dzień odbioru przesyłki przez Kupującego.

  5. W przypadku braku możliwości realizacji zamówienia lub wydłużenia czasu realizacji, obsługa sklepu niezwłocznie skontaktuje się z Klientem e-mailem lub telefonicznie. Klient może wówczas anulować zamówienie i niezwłocznie zwróci pieniądze na konto wskazane przez Zamawiającego.

     

    III. PŁATNOŚCI

     

  1. Możliwe są następujące formy płatności:

    - przelew online za pośrednictwem serwisu IMOJE

    - kartą kredytową

    - odroczona płatność (21 dni) - TWISTO

    - przelew bankowy na rachunek bankowy

    - gotówką za pobraniem- płatność za całe zamówienie następuje gotówką kurierowi, listonoszowi lub na poczcie przy odbiorze przesyłki. 

  2. Kupujący dokonuje zakupu towaru oraz zamówienia usługi dostawy według cen obowiązujących w chwili złożenia zamówienia.

  3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen produktów oraz kosztów dostawy, zwłaszcza w przypadku zmiany cenników usług świadczonych przez podmiot realizujące dostawy (nie dotyczy zamówień już realizowanych).

     

IV. DOSTAWA

 

  1. Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.

  2. Zamówiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub do paczkomatu InPost. Koszty wysyłki znajdują się w zakładce KOSZT WYSYŁKI.
    Koszty wysyłki są pokrywane przez Kupującego.

  3. W przypadku zakupów powyżej 300 zł dostawa jest darmowa.

  4. Czas realizacji zamówienia określamy jako 3 dni robocze. W praktyce większość zamówień wysyłamy w ciągu 24 godzin. Jeżeli czas realizacji okazałby się dłuższy, kontaktujemy się z kupującym, aby poinformować o opóźnieniu i potwierdzić dalszą chęć realizacji zamówienia.

     

V. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY 

 

  1. Klient może zrezygnować zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Produkt należy odesłać w stanie niezmienionym i kompletnym.

  2. Przedsiębiorca dokonujący zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością ma prawo do odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni.

  3. Zwracany towar prosimy wówczas odesłać na adres:

    Wojciech Czkwianianc,

    Holendry 10A

    98-161 Zapolice

    wraz z formularzem zwrotu dostępnym TUTAJ.

  4. Stroną ponoszącą koszt wysyłki zwracanego produktu jest kupujący.

  5. W przypadku dokonania zwrotu prosimy również o kontakt drogą mailową (srebrnypunkt@wp.pl) w celu informacji o wysłaniu przesyłki.

     

VI. RĘKOJMIA

 

    1.Wszystkie produkty znajdujące się w Sklepie są nowe i wolne od wad fizycznych.

    2.W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z umową lub wad produkt można reklamować.

    3.Konsument, w  przypadku uzasadnionej reklamacji, może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub może odstąpić od umowy.

  4.Przedsiębiorca dokonujący zakupu w celach niezwiązanych z prowadzoną działalnością, w przypadku uzasadnionej reklamacji, może żądać doprowadzenia produktu do stanu zgodnego z umową, nieodpłatną naprawę lub wymianę produktu na nowy, obniżenia ceny lub może odstąpić od umowy. 5. Klient powinien zgłosić reklamację mailowo (silver-point@wp.pl) lub telefonicznie (535 820 703). W zgłoszeniu reklamacyjnym należy umieścić dokładny opis wady i datę jej wystąpienia, jak również oczekiwana Konsumenta na temat sposobu naprawienia szkody (dotyczy zasadnie reklamowanych produktów). W zgłoszeniu proszę również umieścić dane kontaktowe, co usprawni proces rozpatrywania reklamacji.

   5.Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

Wojciech Czkwianianc,

Holendry 10A

98-161 Zapolice

  6.Sprzedawca w ciągu 14 dni ustosunkuje się do zgłoszenia Konsumenta, jeśli nie dotrzyma tego terminu żądanie Konsumenta uznaje się za uzasadnione.

 

VII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


   1.Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia 20.11.2019.

   2.Sprzedający zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu
Zamówienia złożone przed zmianą regulaminu będą realizowane zgodnie z zapisami przed zmianami.

  3.W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się odpowiednie obowiązujące przepisy prawne.